Mobil marketinq anlayışı bir neçə il əvvəl yaradılıb. Bu gün mobil marketinq artıq kifayət qədər təcrübə toplayıb və möhkəm əsas qoyub. Azərbaycandada həmçinin. Demək olmaz ki, o özüylə hansısa bir heyrətamiz inqilabı gətirib, lakin hal hazırda mühüm məsələlərdən birinə çevrilib. İnteraktiv marketinq kimi.
Biz bu məqaləni mobil marketinq haqqında anlayışı olmayan insanlar üçün hazırlamışıq. Əgər Sizin mobil marketinq haqqında anlayışınız varsa o zaman bunu oxumağın mənası yoxdur. Lakin, anlayışı olmayan insan çox böyük yeniliklər öyrənə biləcək.
Vaxtı ilə "Marketinq pro" öz nəşrində bir məqalə dərc edərək, CTR mobil reklam bütün reklam növlərini üstələdiyini söyləmişdir. Məqalənin müəllifi hansısa bir tədqiqata istinad edərək mobil reklamla adi reklamın effektivliyinin 10 dəfəyə qədər fərqləndiyini iddia edirdi. Ehtimal var ki, bu belədir.
Mobil marketinq və mobil reklamın hər il artacağına heç bir şübhə yoxdur. “Abi Research” şirkətinin apardığı tədqiqatdan məlum olub ki, 2007-ci ildə mobil marketinqə investisiyaların həcmi 3 milyard dollar təşkil edib.
Mobil marketinq investisiyaları artıq 2011-ci ilə 19 milyard təşkil edir. Mobil marketinq nədən ibarətdir?
- - SMS-marketinq (bura MMS xidmətində əlavə etmək olar);
- - IVR (Interactive Voice Response) – müxtəlif səs xidmətləri;
- - WAP – bura WAP-saytlarda reklam, WAP-portalların yaradılması;
- - Məzmun – mövzular, təsvirlər, melodiyalar. Bütün unlar çoxdan məşhurlaşır.
- - Oyunlar və proqramlar – brend oyunların və proqramların yaradılması (bura mobil telefonlar üçün onlayn oyunlarda aiddir);
- - Zəng vaxtı reklam;
- - Bluetooth-marketinq;
Biz düşünürük ki, daha ətraflı məlumat almaq üçün bunların hər biri ilə ayrı ayrılıqda tanış olmaq lazımdır. onlardan hər biriylə tanış olmağa dəyir, sadəcə anlayışı olmaq üçün. Başlayaq ən məşhuru ilə – SMS-marketinq.
Ətraflı məlumat bizim saytda.
|